maandag, maart 12, 2007

beperkt houdbaar

Tijdens een van mijn vele afleidingen op t werk, kwam ik via de Bieslog op de Beperkt Houdbaar website terecht. Daar kun je de recentelijk uitgezonde documentatie bekijken van Sunny Bergman. Zij is een vrouw van 34 met man en kinderen, die net als iedere andere vrouw zich weleens zorgen maakt over haar uiterlijk. In het begin krijg je de indruk dat ze zich meer zorgen maakt over haar uiterlijk dan andere mensen, maar op een subtiele manier maakt ze duidelijk dat bijzonder veel mensen een slachtoffer kunnen worden van de schoonheidsindustrie. Het is niet een "daar gaan we weer"-verhaal, het is een hele effectieve en schokkende documentaire over wat ons te wachten staat, mocht die bui vanuit de VS komen overwaaien.

kijk en huiver

(Beetje vervelende stem heeft ze wel, die Sunny Bergman. Wie weet kan ze daar ook iets aan doen in de toekomst? ;-) )

7 Comments:

Blogger Marije said...

en.. heeft iemand m nou al bekeken?

26 maart, 2007 16:27  
Anonymous Anoniem said...

hij is wel een beetje lang, was wel begonnen maar zoals je al zei die stem...

27 maart, 2007 14:10  
Blogger Marije said...

ja das inderdaad een beetje jammer. Maar t meest interessante deel zit toch aan het einde.... misschien gewoon even vooruitspoelen...

28 maart, 2007 18:15  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga em dit weekend in z'n geheel bekijken (was al op m'n werk begonnen maar daar werd ik steeds afgeleid door m'n begeleider ;)

p.s. Check de leuke link onder m'n naam, opsturen dat oog!

30 maart, 2007 14:45  
Anonymous Anoniem said...

Nou zeg, blogspot heeft er geen zin in...de link is www.kennislink.nl/irisscan

30 maart, 2007 14:46  
Anonymous Anoniem said...

update: Ahum...twas een 1 april-grap, waar ik met open OGEN in ben getuind, hahaha

03 april, 2007 11:20  
Blogger Marije said...

hahaha echt!! ik vond t al een beetje vreemd - ik doe zelf onderzoek in persoonlijkheid en vond dit een beetje klinken als een vette type 1 fout (so eentje die wel vaker voorkomt in grote journals zoals science en nature :)

ik stonk er dus ook in... pfiew - goed te horen dat dat een grap was!!

11 april, 2007 15:21  

Een reactie posten

<< Home