vrijdag, januari 12, 2007

Athens!

I haven't even mentioned anything about our fabulous New Zealand trip here, I didn't even get over my jet-lag properly, and there I go, TO ATHENS!

Why, you might wonder?

The reason is a bit less exotic as you might expect. A few days ago I discovered that there will be a really useful workshop at the Athens University of Economics. It's about structural equation modeling, using software called LISREL, given by the software developer himself. Structural equation modeling, or SEM, is a method I will use in my next step, and is pretty complicated. A very welcome course!

And I promise, as soon as I'm back, I'll post something about New Zealand (which was great by the way, or did I already mention that?).

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat ben je toch een druk baasje. Keek net even op de site van je paps en mams, maar die informatie had ik allemaal al gelezen. Dus dan even naar de site van jou. Maar helaas nog niets over NZ. Ben erg benieuwd naar foto's en enthousiaste verhalen.

Liefs,

Marlou

13 januari, 2007 20:09  
Blogger Petra said...

Hi Marije!
Wow! Athene... jaja, natuurlijk alleen voor die workshop ;-) Veel plezier daar!
Ben wel benieuwd naar je NZ verhalen en foto's hoor! Als je terug bent snel weer eens een fotoavondje doen.
x Petra

14 januari, 2007 23:22  
Anonymous Anoniem said...

Athene = GAAV! Try to enjoy, blijf een dagje (weekje) langer als het lukt, zooooo mooi, zulk lekker eten, zulke coole mensen, zo'n gezellig strand, zoveel te zien, zoveel te doen!

SEM = :S trouwens, snap er de ballen van :S .

17 januari, 2007 10:23  
Anonymous Anoniem said...

Oeh! Veel plezier!
Toen ik in Athene was, was ik 3 dagen lang mijn stem kwijt door de luchtvervuiling, maar in de winter zal het wel beter zijn denk ik...
Wel naar de Acropolis klimmen he?

17 januari, 2007 12:50  
Anonymous Anoniem said...

heee dames.. ja het was helemaal te gek daar in Athene! Ja, mijn stem heeft er ook onder geleden, hoewel ik niet zeker weet of dat nou komt door al dat gerook of door de luchtvervuiling. Misschien roken al die Grieken juist daarom zoveel :-).
x!

21 januari, 2007 12:52  

Een reactie posten

<< Home