woensdag, maart 01, 2006

Verloofd!

J&M

7 Comments:

Blogger Marije said...

dankjewel!
:-)

02 maart, 2006 13:40  
Anonymous Anoniem said...

Heeee Marije,

dank voor je berichtje, ik had je verloving al geraden via Line's MSN :p maar ik heb keurig mijn mond gehouden hoor!
Heel erg gefeliciteerd, megasupercool! :)
Enne, altijd welkom hier in Bangor, er is genoeg te beleven, iig voor klimmers (en zo te zien op de foto's op je blog ben je dat! )
Groetjes,
Floor

02 maart, 2006 23:28  
Anonymous Anoniem said...

Joehoe!! Nu ist openbaar, for the whole world to see! Nogmaals congratulations meis en meisjes husband-to-be

03 maart, 2006 14:06  
Blogger Marije said...

*BIG GRIN*

03 maart, 2006 18:09  
Blogger Xiricou said...

Hihi congrats he meis, nogmaals ;) Wel grappig ja dat Floor aan de hand van mijn "happy news" op msn raadde: is er iets met Lauran, je vader, gaat Marije soms trouwen? Ofzoiets dergelijks hahaha..
Ohja en Anne en ik vonden dat je maar in het rood moet gaan trouwen ;)
Ben trouwens helaas toch niet in Maastricht eind maart.. (was eigenlijk het plannetje.. maar het plannetje heeft gefaald...)
Veel knuffels iig!!

13 maart, 2006 11:10  
Anonymous Anoniem said...

he....dacht ik het leuke nieuws tegen mn moeder te vertellen, had ze t al gelezen op je blog! :(
Wist niet dat ze zo technisch was(lees: op linkjes durfde te klikken), haha

O ja, mocht je zin hebben in een pauzetje, teken dan es wat in mijn grafische gastenboek!

13 maart, 2006 13:07  
Blogger Eve said...

Wow alhough my duch is very poor, I understand that you got engaged! Congratulation Marije! Wow wow, thats great news! Already looking forward to your marrige.;o)
Bious ma belle! / Evelina

13 maart, 2006 13:21  

Een reactie posten

<< Home