vrijdag, februari 03, 2006

boring

need to post more, huh?

Well, sometimes i just wonder if something is interesting enough to publish. So here i go, talking about politics. Again there's an article in the news with evidence that Blair and Bush had already long decided to invade Iraq weeks before they previously said they had. Also it quotes Bush proposing to "provoke Saddam Hussein by sending a spy plane over Iraq in UN colours". If they shoot, we have our excuse.

I am sure this is not surprising anymore to many people. But it makes it even more surprising those two blokes are still being taken seriously.

yaaawn...

... boring!!!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haha wel lief dat je een poging doet ;)
Achja veel dingen over de Irak oorlog verbazen me absoluut niet meer.. Maar tis ook steeds minder interessant (vind ik dan) Zal Iran het volgende doelwit van Bush worden..? Zij doen kernproeven (en zij mogen dat niet en wij wel!) :P
Hoest met onderzoek? Ik ben nog steeds aan het wachten op een verbeterde versie van een brainvoyager plug-in.. khoop dat ik het nog af kan maken voordat ik weg ga..
-x-!

06 februari, 2006 16:28  
Blogger Petra said...

Da's een leuke link van dat radiostation! Thanx

09 februari, 2006 14:08  
Anonymous Anoniem said...

ey Marij! Al zin in jullie feestje van komend weekend? Heel veel plezier gewenst alvast! Ik zal aan je denken tijdens het schilderen :)

23 februari, 2006 11:38  

Een reactie posten

<< Home