vrijdag, september 08, 2006

Sponsor me for Cancer Research UK

Ik ga volgende week een loopje doen waarbij ik gesponsord kan worden - en wel voor het Cancer Research fund UK. Dat is het grootste "funding body" in de UK die onderzoek naar kanker ondersteunt.
Het is een beetje erg kortdag, en ik weet niet eens of het wel kan vanuit het buitenland, maar jullie kunnen proberen een steentje bij te dragen, als jullie willen.
Klik op onderstaande link. Als je enige hulp nodig hebt met vertaling, laat t me horen.

my sponsorpage

Next week I will join a race for the Cancer Research UK. They are the biggest funding body in the UK, for any kind of cancer research (from prevention and cure to support). If you'd like to sponsor me, please click the link above.

BEDANKT / THANKS !

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hee Marije, ik heb je gesponsord, maar ik zie mezelf niet staan in je lijst??!! Wat is er misgegaan?

13 september, 2006 09:49  
Blogger Marije said...

mm ja ik kan me herinneren dat ik je naam wel heb zien staan! Het is mij een keer gebeurt met dit soort pagina dat de betaling niet werkte - ik moets het toen nog een keer doen. Maar ik kreeg een email van ze waarin ze me waarschuwden dat er problemen waren met de betaling. Wacht maar even af tot je een email krijgt (heb je je email gegeven?).

13 september, 2006 11:21  
Blogger Marije said...

oeps - gebeurt moet zijn gebeurd :-)

13 september, 2006 11:23  
Blogger Xiricou said...

En moets, moest :P
*pest plaag* ;)

13 september, 2006 14:22  
Anonymous Anoniem said...

Hmm, heb alleen e-mail gekregen dat de betaling verwerkt zou worden, maar niet dat ie mislukt is :s?? Weet dus ook niet of t geld van m'n rekening is...vaag...

18 september, 2006 12:55  

Een reactie posten

<< Home