dinsdag, maart 22, 2005

Marije aan de Mac!

Je leest het goed. Na steeds meer nerderige trekjes te hebben vertoond, heb ik me nu ook al bekeerd naar de Mac (dat dat gedeeltelijk geforceerd was door faculteitsvoorkeur voor een bepaald besturingssyteem laten we even achterwege).

Dat enorme scherm heb ik nu voor me. Geen aparte harde schijf meer, alles zit 'in' het scherm. Alle in- en uitgangen zitten aan de achterkant, met een smalle sleuf voor cd 's en dvd's aan de zijkant. De voorkant ziet er ook echt elegant uit. In een woord: VET!

Dus nu ga ik de tijd nemen om deze furie te temmen. Als je adviezen hebt, of leuke trucjes kent, zijn ze meer dan welkom. Nu weer gauw lekker verder spelen...

:)

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ziet er vet uit! Hoewel onze Dell computertjes op de uni ook niet slecht zijn (met 19 inch flatscreens..) He ken jij trouwens Marcel Bastiaansen van het fcdonders? Hij gaf een praatje over oscillatory brain activity, eigenlijk echt wel superinteressant!

23 maart, 2005 13:43  
Blogger Marije said...

Ja, die 'ken' ik idd :). Hij doet zeer interessant onderzoek! was ook een keer zijn proefpersoon voor iets trouwens, concurrent EEG & fMRI.. auw!
maar verder aardige vent :)

23 maart, 2005 16:10  
Anonymous Anoniem said...

Hee Marije aan de MAC!!! dat doet me goed, mooi he is die je voor je hebt. ik werk nog op een oud beestje. Maar ik heb ook uitzicht op een powerbook misschien dit jaar samen met een digitale camera dat zou leuk zijn!

Succes daar in notty, ik moest aan knopen denken bij notty, zeg maar knopen in je brains ofzo...

Ik kreeg vandaag de mail dorogestuurd van Martijn dus vandaar dat je me nu ook af entoe even zult zien langskomen hoe of het metje gaat daar.

23 maart, 2005 22:17  
Blogger Marije said...

Ha die Frank!
dankjewel voor je berichtje. Stuur me gauw een email dan krijg je ze voortaan rechtstreeks in plaats van via Martijn. Wat is jou website trouwens ook alweer?
marije

25 maart, 2005 15:24  
Anonymous Anoniem said...

Goed bezig marije. Vroeg (of laat) kom je er toch wel achter!

27 maart, 2005 00:39  
Anonymous Anoniem said...

Hey Marije,
ben nu pas op je Blogspot geland, ziet er leuk uit! Ik hoop dat het gaat lukken met het appartement dat je op het oog hebt...sounds nice! Kmail je snel (op de PC ;), liefs janneke

30 maart, 2005 09:58  
Anonymous Anoniem said...

Hey Marije! Ben onder de indruk van je computer scales hoor... Ben je al helemaal gesettled? Succes met dat appartement! Kus, Anniek.

01 april, 2005 12:55  

Een reactie posten

<< Home